Update
Beste leden,
Het zal u niet zijn ontgaan: sinds 16 maart jl. hebben wij – met pijn in ons hart – onze deuren moeten sluiten tot tenminste 28 april. We hebben alle begrip voor die maatregelen, want gezondheid gaat voor alles en is ons kostbaarste bezit. Dat is precies waar we ons als Health Center samen met u iedere dag voor inzetten: gezonder, fitter en vitaler worden en blijven.
Wij zijn wel heel blij met alle steunbetuigingen in welke vorm dan ook. Dat doet ons ontzettend goed en geeft ons de motivatie vol gas door te gaan.
De noodzakelijke overheidsmaatregel heeft niet alleen grote gevolgen voor ons, maar ook voor u. Juist in een periode dat een gezonde levensstijl en weerstand essentieel zijn, kunnen wij u daarin niet ondersteunen. Dat spijt ons. We hopen vooral dat iedereen in beweging blijft, ook nu wij onze deuren hebben moeten sluiten.
Wat wij jullie kunnen bieden?
Dat wij noodgedwongen gesloten zijn, wil echter niet zeggen dat we u nu niet kunnen helpen bij een gezondere leefstijl en u kunnen adviseren. Om u in deze uitzonderlijke tijd toch van dienst te kunnen zijn, bieden we u het volgende aan:
Op ons YouTube kanaal diverse instructiefilmpjes. Deze filmpjes worden dagelijks aangevuld met nieuwe.
Ook worden er livestreams verzorgd via ons Facebook account.
De mogelijkheid om via FitSnacks.tv veel instructiefilmpjes te zien (de unieke clubcode kun je nog steeds aanvragen via info@healthcenterdeschildkamp.nl).
Elke avond worden er live work-outs verzorgd via FitSnacks.tv.
Vanaf 30 maart 2020 bieden wij work-outs van 30 minuten aan d.m.v. virtuele lessen via Clubjoy binnen FitSnacks.tv (inclusief cycle).
Het uitlenen van fitnessattributen (voor informatie: info@healthcenterdeschildkamp.nl).
Uiteraard krijgen wij veel vragen met betrekking tot de betaling van abonnementsgelden. We hebben er alle begrip voor dat dit in de huidige situatie veel vragen oproept.
Compensatie ja of nee. Dit vraagt om een uitleg.
Nederland – en in het bijzonder onze branche – verkeert in een ongekend uitzonderlijke situatie. Dat wij onze diensten niet kunnen aanbieden, komt door de ingrijpende overheidsmaatregel en vormt een overmachtsituatie. Bovendien was sporten in een sportclub – gelet op de richtlijnen van het RIVM – ondertussen onmogelijk geworden. Op grond van de wet is ontbinding van de tussen ons gesloten overeenkomst ‘gelet op de bijzondere aard van de situatie’ niet mogelijk. Het opschorten van uw betalingsverplichting over de periode dat we gesloten zijn, zou bovendien desastreuze gevolgen hebben voor ons bedrijf en is op dit moment niet mogelijk, omdat dit enkel in meer en hogere kosten resulteert. Kosten die we niet kunnen dragen in deze tijd waarin we ons bedrijf overeind proberen te houden.
Kunnen we u compenseren?
We bekijken op dit moment de mogelijkheden om u op enige manier te kunnen compenseren.
Door de diverse noodmaatregelen van het kabinet waarover in de praktijk nog veel onzekerheden zijn, zullen wij hopelijk ook in de kosten kunnen besparen. Wij zullen dit, samen met branchevereniging NL Actief, de komende periode inventariseren. Afhankelijk van die ontwikkelingen komen wij hier op korte termijn op terug en hopen een passende oplossing te kunnen presenteren. Op dit moment doen wij een beroep op uw support en begrip.
Uw gezondheid en sportplezier staat bij ons altijd bovenaan. Wees dan ook voorzichtig, let goed op elkaar en help elkaar waar mogelijk.
Heeft u vragen, suggesties of opmerkingen, laat het ons weten. De deuren van onze club zijn verplicht gesloten, maar wij staan desondanks voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Het team van
Health Center De Schildkamp